Koje su najčešće bolesti kod zubi?

Postoje razne bolesti koje se kod zubi javljaju. S nekima su pacijenti upoznati jer su češće, međutim, postoji one manje poznate a koje također mogu zadati mnoge probleme. Štoviše, mnoge su povezane. Kako biste bolje shvatili patologiju* zubi, odlučio sam sa svojim suradnicima napraviti info grafiku (klik na sliku za uvećanje) koja objašnjava koje su najčešće bolesti zuba.

Fotografirali smo model pretkutnjaka i kutnjaka u našoj poliklinici te opisali bolesti koje se kod zuba javljaju. Nadam se da će vam ovaj blog post pomoći u boljem razumijevanju te da ćete ubuduće više pažnje obratiti na nastale probleme, ali i da ćete ih na vrijeme rješavati. Naime, pravovremenom posjetom stomatologu te dijagnosticiranjem, većina opisanih bolesti se može spriječiti.

Ako imate dodatnih pitanja vezanih uz prikazanu info grafiku ili tražite dodatno pojašnjenje za pojedine bolesti, slobodno napišite u komentarima. Rado ću vam odgovoriti.

*Patologija (patološka anatomija) je znanost koja se bavi proučavanjem bolesti, odnosno promjenama na stanicama, tkivima i organima nastalim tijekom bolesti.

Poliklinika ARENA

Poliklinika ARENA – Centar vrhunske stomatologije, okupili smo tim stručnjaka iz svih grana stomatologije i to sve na jednom mjestu. Tako pokrivamo područja protetike, parodontologije, ortodoncije, oralne kirurgije i estetske stomatologije. Entuzijastični i posvećeni radu, svi djelatnici pacijentima žele pružiti vrhunsku uslugu i savršen osmijeh na jednom mjestu.

Dozvoljavam Poliklinici ARENA da me kontaktira u vezi mojih upita

Priloži snimak ili ortopan

Pošaljite online upit

Copyright © 2020 Stomatološka poliklinika ARENA Sva prava pridržana.